“Vulpița” și Viorel – atracția publicului român și a CNA-ului

Antena 1 a ajuns în atenția Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) .

Memebrii CNA susțin că “ Vulpița”, pe numele ei, Veronica Stegaru și soțul acesteia, Viorel, au fost promovați de către echipa emisiunii Acces Direct într-un mod abuziv. Și asta pentru a crește audienta și nu pentru a face ceva bun pentru ei sau pentru a da un exemplu bun poporului român.

Radu Herjeu afirmă că Antena 1 nu a luat în considerare nicio secundă ce fel de exemple aduc în fața societății și nu se gândesc la exemplul pe care tinerii îl pot lua. Coordonatorul Acces Direct vine în apărare și susține că aceasta nu este singura emisiune care promovează și are un astfel de material. Susține și că “mai sunt dramatizate povești de viață în care se vorbește despre amantlâcuri, sex, șantaje, violență domestică, toată tipologia, povești care funcționează de ani de zile pe TV.”

Promovarea celor doi de ceva mai mult timp a început să stârnească critici din partea publicului. Cazul a ajuns în atenția CNA prin zecile de reclamații pe care telespectatorii au început să le facă. Membrii CNA nu au luat încă o decizie.

“Vulpița” și Viorel au ajuns pe micile ecrane după ce aceasta ar fi susținut că a fost răpită și violată, dar ulterior firul s-a descusut în 4 și s-a aflat că lucrurile nu au stat chiar așa. În loc să se oprească într-un punct în care ar fi trebuit, prezentatoarea și invitații au continuat să sape cât mai adânc și să atingă niște subiecte mai intime din viața Veronicai.

Nemulțumirea multor telespectatori a provenit și din faptul că, în loc să ajute persoane care chiar au nevoie, ei preferă să cheltuie bani pentru a-i plimba pe cei doi și doar pentru că, se pare, au prins prea bine la public.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *